De woonkamer make-over #1

vrijdag 7 oktober 2016

'Het is zo jammer dat we geen vóór foto's hebben gemaakt.' Dit hebben Ronald en ik de laatste week regelmatig tegen elkaar gezegd. Hoe leuk had het namelijk geweest als jullie hadden kunnen zien wat het was & wat het uiteindelijk geworden is? Of gaat worden, eigenlijk.. Wat ooit begon als mijn oude slaapkamer (ja, met hysterisch roze hartjesbehang) werd later een knutselkamer, wat uiteindelijk een van alles en nog wat-kamer werd. 

Hier was de muur nog nat! Vandaar de oneffenheid! 

Jullie weten natuurlijk nog niet zo veel van ons, maar Ronald en ik wonen dus bij mijn moeder in huis. Al gauw nadat we verkering kregen, pikte wij de zolder in en werd dat ons leef- en slaapruimte. Begrijp me niet verkeerd, de zolder is best groot! En er stonden een bank, kastjes, fauteuil en klein eethoekje.. Maar een aparte woonkamer, dat was toch wel dé droom. In theorie was de ruimte er ook. Maar die troepjeskamer(s) moesten wel eerst uitgemest worden. Dat is echt alles behalve enthousiasmerend!


Laten we het erop houden dat Ro mij heeft weten over te halen, want ongeveer 6 weken geleden stond ik tot in mijn knieën in de knutselspullen om alles in dozen te stoppen of weg te gooien. We hebben in de tussentijd twee grote kledingkasten naar een kleinere kamer gezeuld (nu dus onze 'kleedkamer'), misschien wel 20 vuilniszakken met spullen weggegooid en wel 100 keer gedacht dat ik d'r mee zou stoppen! Studeren en klussen/opruimen is bijna niet te combineren, haha. 


Ik voel me zo ontzettend stom dat ik pas in de schilder fase een beetje foto's ben gaan maken. Nu hebben jullie niet mee kunnen genieten van de hel die behangkrabben en behangen heet! Al gaan wij wel in de nabije toekomst behang tips en tricks delen. Glasvliesbehang is echt geen fissa namelijk. All help needed! Voor nu dus een aantal foto's van tijdens het schilderen. Daarvoor gaan trouwens alle credits naar Ronald. Zonder hem hadden we nog steeds met roze hartjesbehang gezeten. Ach, mooi roze is ook niet lelijk! 

Q: Wat is jullie gedroomde kleurenpalet voor een woonkamer?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS